Založ si blog

Archív: november, 2012

Politika a Boh

Ubehlo pár dní od môjho prvého príspevku.Zistila som o čom tu ľudia chcú čítať.Presne tie dve témy do ktorých sa príliš nehrniem.Rozmýšľala som som či by nebolo lepšie, keby som sa odsťahovala písať svoje názory do Brava, alebo iného puberťáckeho časopisu .Rozhodla som sa zostať . Ak si mám urobiť názor na politiku len z toho čo počúvam v škole, doma, […]

Pokračovanie článku

Cestujem po google maps

Nikdy som si nemyslela , že môžem podľahnúť počítaču,ale stalo sa.Predvčerom mi brat oznámil ,že sa virtuálne prešiel od nás ku Ternu a potom ku babke.To ma dostalo.Okamžite som aj ja zapla google maps a aspoň z časti si splnila svoje cestovateľské sny.V Mexiku som navštívila tie najchudobnejšie pueblos ,kde som obdivovala slamené strechy s dierami .Potom som išla na […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Svet musí prinútiť Rusko k mieru: Zelenskyj sa spolieha na švajčiarsky summit. Podľa Kremľa je jeho osud spečatený

ONLINE: Svet musí prinútiť Rusko k mieru: Zelenskyj sa spolieha na švajčiarsky summit. Podľa Kremľa je jeho osud spečatený

29.04.2024 06:25

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

29.04.2024 06:00

Myšlienka predčasných rokovaní o mieri na Ukrajine nie je veľmi populárna, hoci stále viac ľudí v politickom vedení štátu aj vo verejnosti nad ňou uvažuje.

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

28.04.2024 14:45

Najvyššie preferencie v apríli má strana Smer, ktorá by získala 21,1 percenta hlasov. V parlamente by bolo podľa prieskumu Focusu 7 strán.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 9969x
Priemerná čítanosť článkov: 1994x

Autor blogu

Kategórie