Sobota ráno(pohľad teanegera)

27. októbra 2012, taeli, Nezaradené

Najlepšie ráno v týždni?Po výdatných raňajkách sedím na gauči – maminej posteli.Mama sa zobudila s tým ,že si dá k jedlu keksíky s čokoládou.Teraz prišli na ňu výčitky a s veľkým elánom sa chystá  nakupovať klíčky,kapustu, riasy…Ocino začína deň v slipoch v kuchyni.Jediný brat ešte spí po vyčerpávajúcej noci ,ktorú strávil hraním na počítač.

Uvažujem čo mám dnes robiť ja?Sobotňajšie rána ma  občas prepadá nervozita.Od rána zapnutý počítač a takto sa odvíja každá sobota kolom do kola.Dneska by som chcela robiť niečo iné.Zhodím zo seba pyžamo ,vypnem facebook a oblečiem si prvé čisté veci ,ktoré na mňa čakajú v skrini .A idem…Neurčila som si presne kam.Skončila som popri rieke čo mi padlo veľmi vhod nakoľko som tam bola iba ja a úžasná energia .Doma sa za tú dobu veľa nezmenilo mamina hľadala na nete ako klíči slnečnica, tatino sa zavrel do svojej izbietky a zrejme počúval Evu Kostolányiovú a brácho spal.V nedeľu je to rovnaké. Rozmýšľam vyhovujú mi viac takéto rána ?Alebo pondelky kedy do seba ledva hodím čaj , stresujem či stíham ísť na wc.Kedy mamina musí ráno o 6 variť obed  , oco si vyberá ktoré manžetové gombíky si dnes dáva a potom uteká na bus len aby sa neodpípol v práci o minútu neskôr  a brat je nervózny lebo cez víkend sa neučil do školy..?

Môžeme si vybrať ako budú vyzerať naše rána . Odnes si  určite začnem viac vážiť chvíle doma v perine.